ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ .
-Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα «Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων Ξενοδοχείου» στοχεύει στην ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων που σχετίζονται με την κατανόηση, τη διαχείριση και τη διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ της ξενοδοχειακής επιχείρησης και των πελατών της.
Εστιάζει στη σημασία της εξυπηρέτησης, της ικανοποίησης και της πιστότητας του πελάτη, καθώς και στη χρήση τεχνολογιών και πληροφοριακών συστημάτων CRM (Customer Relationship Management) για την αποτελεσματική διαχείριση δεδομένων πελατών.
-Σκοπός του Μαθήματος
Να καταρτίσει τους σπουδαστές στη θεωρητική και πρακτική διάσταση της πελατειακής διαχείρισης, ώστε να μπορούν να συμβάλλουν ενεργά στη βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη, στην αύξηση της πιστότητας πελατών και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ξενοδοχειακής μονάδας.
-Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι ικανός/ή να:
Περιγράφει τη σημασία και τις βασικές αρχές της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στο ξενοδοχειακό περιβάλλον.
Αναγνωρίζει τις ανάγκες, τα κίνητρα και τη συμπεριφορά διαφορετικών τύπων πελατών.
Εφαρμόζει αποτελεσματικές τεχνικές επικοινωνίας και εξυπηρέτησης.
Χρησιμοποιεί βασικές λειτουργίες συστημάτων CRM για την οργάνωση και αξιοποίηση δεδομένων πελατών.
Αντιμετωπίζει επαγγελματικά τα παράπονα και τις κρίσεις με στόχο τη διατήρηση θετικής εικόνας του ξενοδοχείου.
Συμβάλλει στη δημιουργία και υλοποίηση προγραμμάτων πιστότητας πελατών.
Υιοθετεί πελατοκεντρική προσέγγιση στην καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης.
-Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα «Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων Ξενοδοχείου» στοχεύει στην ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων που σχετίζονται με την κατανόηση, τη διαχείριση και τη διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ της ξενοδοχειακής επιχείρησης και των πελατών της.
Εστιάζει στη σημασία της εξυπηρέτησης, της ικανοποίησης και της πιστότητας του πελάτη, καθώς και στη χρήση τεχνολογιών και πληροφοριακών συστημάτων CRM (Customer Relationship Management) για την αποτελεσματική διαχείριση δεδομένων πελατών.
-Σκοπός του Μαθήματος
Να καταρτίσει τους σπουδαστές στη θεωρητική και πρακτική διάσταση της πελατειακής διαχείρισης, ώστε να μπορούν να συμβάλλουν ενεργά στη βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη, στην αύξηση της πιστότητας πελατών και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ξενοδοχειακής μονάδας.
-Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι ικανός/ή να:
Περιγράφει τη σημασία και τις βασικές αρχές της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στο ξενοδοχειακό περιβάλλον.
Αναγνωρίζει τις ανάγκες, τα κίνητρα και τη συμπεριφορά διαφορετικών τύπων πελατών.
Εφαρμόζει αποτελεσματικές τεχνικές επικοινωνίας και εξυπηρέτησης.
Χρησιμοποιεί βασικές λειτουργίες συστημάτων CRM για την οργάνωση και αξιοποίηση δεδομένων πελατών.
Αντιμετωπίζει επαγγελματικά τα παράπονα και τις κρίσεις με στόχο τη διατήρηση θετικής εικόνας του ξενοδοχείου.
Συμβάλλει στη δημιουργία και υλοποίηση προγραμμάτων πιστότητας πελατών.
Υιοθετεί πελατοκεντρική προσέγγιση στην καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης.
- Εκπαιδευτής: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΔΗΜΤΣΙΟΥ
Εξάμηνο κατάρτισης: 2025Β
Ειδικότητα: Στέλεχος μονάδων φιλοξενίας (νέος οδηγός)
Εξάμηνο σπουδών: Γ
Τμήμα: 1
Μάθημα: Διαχείριση πελατειακών σχέσεων ξενοδοχείων (CRM)
Είδος: Θ
Ώρες: 2
Κωδικός ειδικότητας: 1225
Κωδικός μαθήματος: 8101
- Εκπαιδευτής: ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ
Εξάμηνο κατάρτισης: 2025Β
Ειδικότητα: Στέλεχος μονάδων φιλοξενίας (νέος οδηγός)
Εξάμηνο σπουδών: Γ
Τμήμα: 1
Μάθημα: Διοίκηση αποθεμάτων σε μονάδες φιλοξενίας
Είδος: Θ
Ώρες: 2
Κωδικός ειδικότητας: 1225
Κωδικός μαθήματος: 8100
- Εκπαιδευτής: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΠΟΥΚΡΑΝΙΔΗΣ
Εξάμηνο κατάρτισης: 2025Β
Ειδικότητα: Στέλεχος μονάδων φιλοξενίας (νέος οδηγός)
Εξάμηνο σπουδών: Γ
Τμήμα: 1
Μάθημα: Διοίκηση και λειτουργία μαγειρείου
Είδος: Θ
Ώρες: 2
Κωδικός ειδικότητας: 1225
Κωδικός μαθήματος: 8102
- Εκπαιδευτής: ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΤΖΙΩΡΑ
Εξάμηνο κατάρτισης: 2025Β
Ειδικότητα: Στέλεχος μονάδων φιλοξενίας (νέος οδηγός)
Εξάμηνο σπουδών: Γ
Τμήμα: 1
Μάθημα: Εισαγωγή στη γερμανική γλώσσα μονάδων φιλοξενίας
Είδος: Θ
Ώρες: 2
Κωδικός ειδικότητας: 1225
Κωδικός μαθήματος: 8098
- Εκπαιδευτής: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΧΕΜΠΕΚΙΔΟΥ
Εξάμηνο κατάρτισης: 2025Β
Ειδικότητα: Στέλεχος μονάδων φιλοξενίας (νέος οδηγός)
Εξάμηνο σπουδών: Γ
Τμήμα: 1
Μάθημα: Εισαγωγή στην αγγλική γλώσσα μονάδων φιλοξενίας
Είδος: Θ
Ώρες: 2
Κωδικός ειδικότητας: 1225
Κωδικός μαθήματος: 8097
- Εκπαιδευτής: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΠΟΥΚΡΑΝΙΔΗΣ
Εξάμηνο κατάρτισης: 2025Β
Ειδικότητα: Στέλεχος μονάδων φιλοξενίας (νέος οδηγός)
Εξάμηνο σπουδών: Γ
Τμήμα: 1
Μάθημα: Ηλεκτρονικές ξενοδοχειακές εφαρμογές
Είδος: Ε
Ώρες: 3
Κωδικός ειδικότητας: 1225
Κωδικός μαθήματος: 8103
- Εκπαιδευτής: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΑΠΗ
Εξάμηνο κατάρτισης: 2025Β
Ειδικότητα: Στέλεχος μονάδων φιλοξενίας (νέος οδηγός)
Εξάμηνο σπουδών: Γ
Τμήμα: 1
Μάθημα: Λογιστική μονάδων φιλοξενίας
Είδος: Θ
Ώρες: 2
Κωδικός ειδικότητας: 1225
Κωδικός μαθήματος: 8104
- Εκπαιδευτής: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΔΗΣ
Εξάμηνο κατάρτισης: 2025Β
Ειδικότητα: Στέλεχος μονάδων φιλοξενίας (νέος οδηγός)
Εξάμηνο σπουδών: Γ
Τμήμα: 1
Μάθημα: Πρακτική εφαρμογή Γ
Είδος: Ε
Ώρες: 3
Κωδικός ειδικότητας: 1225
Κωδικός μαθήματος: 8105
- Εκπαιδευτής: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΠΟΥΚΡΑΝΙΔΗΣ
Εξάμηνο κατάρτισης: 2025Β
Ειδικότητα: Στέλεχος μονάδων φιλοξενίας (νέος οδηγός)
Εξάμηνο σπουδών: Γ
Τμήμα: 1
Μάθημα: Σύνθεση και κοστολόγηση εδεσματολογίου
Είδος: Θ
Ώρες: 2
Κωδικός ειδικότητας: 1225
Κωδικός μαθήματος: 8099